Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Zdražil, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:45Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:45Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35585
dc.description.abstract Práce pojednává o hlavním propagačním materiálu společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. pro rok 2005 – Sales Packu (také označovanému jako prodejní materiál). Popisuje proces, který je nutný k vytvoření relevantního, úplného a užitečného nástroje podporujícího prodej produktů v segmentu přepravních služeb. Dává návod nejen na efektivnější vedení celého projektu, ale nastiňuje i nutnost inovace v elektronických médiích.
dc.format 72 s., 13 s. příloh
dc.format.extent 1038523
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prodejní materiály cs
dc.subject Sales Pack cs
dc.subject POS cs
dc.subject Sales Pack en
dc.subject POS en
dc.subject sales materials en
dc.title Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.
dc.title.alternative Analysis of sales materials of dhl express s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2005-08-30
dc.description.abstract-translated This project is focused on major POS materiál of DHL Express (Czech Republic) s.r.o. for year 2005 – Sales Pack (also named as sales materiál). There is a proces of building relevant, consistent and useful materiál supporting selling of products in logistics area. It's main goal is to show us, how to lead project more effectively, but on the other hand, describes ways for future innovation and focus on electronic applications.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 723
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-08-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account