Vliv rodinného prostředí na výchovu dětí mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv rodinného prostředí na výchovu dětí mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nevoránek, Jaroslav
dc.contributor.author Huňáčková, Petra
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:56Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:56Z
dc.date.issued 2004-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35673
dc.description.abstract Rodina je stále po celém světě základní jednotkou společnosti. Její ustavení není sice podmínkou, zato však nejlepším podkladem pro potomstvo a zabezpečení jeho optimálního vývinu. Rodina je v průběhu dorůstání dítěte určujícím a téměř výhradním činitelem jeho výchovy a rozvoje, později v dospělosti pak základní referenční skupinou, od níž člověk odvozuje své postavení i směřování ve společnosti a životě. Úroveň a kvalita jejího působení pak je v tomto kontextu zásadním zájmem nejen členů vlastní rodiny, ale celé společnosti. Výchova v rodině je vždy odrazem celkové úrovně společnosti a jejího uspořádání i faktických podmínek, a jejím hlavním posláním je co nejlépe připravit člověka pro život tak, aby on sám co největší měrou přispěl společenskému rozvoji.
dc.format 44 s.
dc.format.extent 334393
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vztahy cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject děti mladšího školního věku cs
dc.subject škola cs
dc.subject family en
dc.subject upbringing en
dc.subject relations en
dc.subject proficience en
dc.subject children of the young school age en
dc.subject school en
dc.title Vliv rodinného prostředí na výchovu dětí mladšího školního věku
dc.title.alternative The effect of the family environment on the upbringing of young school children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Radvan, Eduard
dc.date.accepted 2005-06-21
dc.description.abstract-translated All around the world is family still the basic unit of society. It's adjustment is not necessary, but it holds the best backround for having children and garanty of their optimal growth. During children’s growing up is family major and almost exclusive guarantor of their upbringing and proficience, later in adulthood it serves as a basic reference group, to which a man inference his position and focusing in life and society. It's standart and quality of working then is the underlying interest not only for the membres of family, but for the whole society. Upbringing in family always reflects the general highness of society, it's organization and factual conditions, and it's main aim is manage to prepare a man for living in society beeing able to assist with it's further improvement.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. University Institute en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 827
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-04-29
local.subject rodinná výchova cs
local.subject rodinné prostředí cs
local.subject family education en
local.subject family environment en


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account