Projekt tvorby marketingového plánu výrobku Priessnitz liqueur v likérce TRUL, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt tvorby marketingového plánu výrobku Priessnitz liqueur v likérce TRUL, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt tvorby marketingového plánu výrobku Priessnitz liqueur v likérce TRUL, s.r.o.
Author: Hasilová, Lucie
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky tvorby marketingového plánu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza společnosti TRUL, spol. s r. o., jejího marketingového plánování a situační analýza, která už je přímou součástí marketingového plánu. Samotný projekt marketingového plánu je tvořen navrženými cíli a strategiemi, akčními programy, a rozpočtem. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35812
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 989


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account