Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o
Author: Kocourková, Kateřina
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Práce pojednává o postavení marketingu v procesu řízení podnikových aktivit. Teoretická část je zaměřena na popis marketingových nástrojů v členění na zvláštnosti spotřebního trhu a zvláštnosti průmyslového trhu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu a mezi významnými konkurenty. Zjistit, zda analyzovaná společnost používá efektivní komunikační prvky s potenciálními zákazníky, a jak lze tyto prvky využít pro zvýšení konkurenčních výhod vedoucí k dlouhodobé schopnosti obstát v na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35823
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1000


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account