Analýza marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o. |
| Autor: |
Červenková, Lenka
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu, proto jsou v první části práce zpracovány teoretické podklady, které jsou zaměřeny na oblast marketingu z důrazem na podrobnější výklad jednotlivých nástrojů marketingového mixu, tj. výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Ve druhé - praktické části je nejprve analyzován současný sortiment firmy SOLAR-TECHNIK s.r.o., pro vytvoření určité představy o nabídce a širokém zaměření firmy. Dále je již pozornost věnována pouze jediné výrobkové řadě - horizontálním žaluziím. U níž jsou postupně analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu a zhodnocen jejich současný stav. Na základě provedené analýzy jsou vymezeny přednosti a nedostatky, návrhy a doporučení pro efektivnější využití nástrojů marketingového mixu horizontálních žaluzií ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3618
|
|
Datum:
|
2007-05-18 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2017
|
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6725
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet