Marketing a konkurenční výhody firmy Rojana, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a konkurenční výhody firmy Rojana, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Glogar, Alois
dc.contributor.author Voloch, Jiří
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:12Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:12Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36327
dc.description.abstract Následující bakalářská práce, nesoucí název Marketing a konkurenční výhody firmy ROJANA, s.r.o., je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující současný stav ve společnosti ROJANA, s.r.o.. V teoretické části je kladen velký důraz na pojmy konkurence, konkurenceschopnosti, konkurenčních výhod a marketingu, a to nejen marketingu tradičního, ale zejména nového. Problematice nového marketingu je věnován velký prostor, týkající se nejen vývojových trendů, ale také problémových míst marketingu. Úvodní pasáže analytické části se zabývají velkou měrou analýzou současné situace ve firmě, následně je vyhodnocen vztah společnosti k marketingu a jejím vyvrcholením je prozkoumání konkurenčních výhod a nedostatků firmy a následná doporučení směřovaná managementu firmy.
dc.format 71 s., 2 s. obr. příloh
dc.format.extent 3722090
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhody cs
dc.subject tradiční marketing cs
dc.subject nový marketing cs
dc.subject Competition en
dc.subject competitive strength en
dc.subject competitive advantages en
dc.subject traditional marketing en
dc.subject new marketing en
dc.title Marketing a konkurenční výhody firmy Rojana, s.r.o.
dc.title.alternative Marketing and competitive advantages of company Rojana, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ziegler, Jan
dc.date.accepted 2005-06-16
dc.description.abstract-translated Following bachelor’s, which is called Marketing and competitive advantages of ROJANA, s.r.o., has two basic parts. The first part creates a theoretical base for the next part, which characterizes the current state in ROJANA, s.r.o.. In the theoretical base are very important these terms: competition, competitive strength, competitive advantage and marketing, and not only traditional marketing, but especially new marketing. Issue of new marketing has an extensive area, which is apply not only to development trends, but to problem points of new marketing too. The introduction of analytical part is aimed at analysis state of affairs in the company, than is evaluation relationship between the company and marketing and finale is reconnaissance of competitive advantages and deficiencies of company and my recommendation to management of the company.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1603
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account