Marketingová studie výstavby koupaliště v Luhačovicích a jeho využití u obyvatel Luhačovic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová studie výstavby koupaliště v Luhačovicích a jeho využití u obyvatel Luhačovic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Talašová, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:39:03Z
dc.date.available 2010-07-15T03:39:03Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3638
dc.description.abstract Má bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem výstavby nového koupaliště v Luhačovicích a jeho využitím u obyvatel Luhačovic. Je rozdělena na dvě části. V teoretické části se zabývám marketingovým šetřením, jeho charakteristikou, druhy výzkumu, dále pak vlastnostmi marketingu služeb a marketingu cestovního ruchu. Nedílnou součástí je také tvorba a manipulace s dotazníky. V druhé, praktické části se zabývám samotným vyhodno-cením marketingové studie a vyhodnocením závěrů, které plynou z mého výzkumu. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou a vyvozením závěrů ze samotného marke-tingového šetření. cs
dc.format 78s., 6s.obr.příloh cs
dc.format.extent 460303 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject město cs
dc.subject koupaliště cs
dc.subject mikroregion cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionary en
dc.subject town en
dc.subject swimming pool en
dc.subject mikro- region en
dc.title Marketingová studie výstavby koupaliště v Luhačovicích a jeho využití u obyvatel Luhačovic cs
dc.title.alternative Marketing research of building-up a new swimming pool in Luhacovice and its usage by their inhabitants en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2007-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with marketing research of building-up a new swimming pool in Luhacovice and its usage by their inhabitants. At first in theoretic part, I am concerned with marketing search, its characteristics, types of research, then I deal with properities of servi-ce marketing and tourist trade marketing. An integral part is also allowed to be the creation and handling with questionary. A practical part includes data evaluation and final interpre-tation, which result from my search. Thesis is concluded with the cost and risk analysis and with the ending eduction of marketing research himself. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6751
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
talašová_2007_bp.pdfBlocked 449.5Kb PDF View/Open
talašová_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
talašová_2007_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account