CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.
Author: Peštálová, Vladislava
Advisor: Voloch, Jaroslav
Abstract: První část práce obsahuje zhodnocení teoretických poznatků, lepší pochopení definic klasického a nového marketingu, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a zejména CRM. Ve druhé, analytické části představuji společnost, její charakteristiky, přednosti a nedostatky, v čem spočívá její konkurenceschopnost a jaké úsilí vyvíjí k budování vztahů se zákazníky. Jádrem je analýza CRM ve společnosti, která zahrnuje charakteristiku databáze zákazníků a zákaznického centra. V závěru jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu a dosažení nových konkurenčních výhod.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36397
Date: 2005-03-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 1683


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account