CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav
dc.contributor.author Peštálová, Vladislava
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:20Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:20Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36397
dc.description.abstract První část práce obsahuje zhodnocení teoretických poznatků, lepší pochopení definic klasického a nového marketingu, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a zejména CRM. Ve druhé, analytické části představuji společnost, její charakteristiky, přednosti a nedostatky, v čem spočívá její konkurenceschopnost a jaké úsilí vyvíjí k budování vztahů se zákazníky. Jádrem je analýza CRM ve společnosti, která zahrnuje charakteristiku databáze zákazníků a zákaznického centra. V závěru jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu a dosažení nových konkurenčních výhod.
dc.format 58 s., 3 s. obr. příloh
dc.format.extent 982124
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhody cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject Marketing en
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject compatitive advantage en
dc.subject CRM en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.title CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.
dc.title.alternative CRM as competitive advantage of Company Pozemstav, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Březina, Libor
dc.date.accepted 2005-06-15
dc.description.abstract-translated The first part of bachelor work includes evaluation of theoretical piece of knowledge, better insight to definition of marketing, competitiveness and compatitive advantage and chiefly CRM. In the second analytical part I present the company, her characterictic, strong points and weak points, in what lies her competitiveness and what make effort to building the customer relationship. The root of the bachelor work is analysis of CRM in the company, which contains characteristic database of customer and cliental centre. In the end are ushered references for improvement of the present state and procuration the new competitive advantage.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1683
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account