Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie
Autor: Gladišová, Pavla
Vedoucí: Krchová, Hana
Abstrakt: Tato bakalářská práce má název Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie. Teoretická část je zaměřena na rozbor literárních pramenů o inovacích výrobkové technologie. V analytické části je provedeno zhodnocení současného stavu firmy v odvětví na základě vypracování moderních analýz, jako je PEST, Portrova, SWOT analýza a KFÚ a následná analýza inovovaného výrobku firmy. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat současný stav firmy ROLF - Rudolf Jurajda na trhu a zhodnotit úspěšnost inovovaného výrobku zaváděného na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36435
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1736


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet