Analýza distribučních cest firmy Tescoma s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza distribučních cest firmy Tescoma s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza distribučních cest firmy Tescoma s.r.o.
Author: Pavelka, Marcel
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: V mé bakalářské práci se věnuji distribučním cestám, jak z hlediska teoretických poznatků, tak i jejich praktickému pojetí v analýze společnosti Tescoma s.r.o. Prodejní kanály spadají do oboru marketingu, který začal nabírat na důrazu a v součastné době tvoří jednu z páteřních částí úspěchu prodeje firmy. Nestačí už jen vyrábět kvalitní produkty a prodávat je za nízké ceny. Marketing stále více promlouvá do úspěchů prodeje a tím pádem do budoucnosti firmy. Distribuční cesty jsou jeho nepostradatelnou součástí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36460
Date: 2005-03-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 1767


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account