Analýza distribučních cest firmy Tescoma s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza distribučních cest firmy Tescoma s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Pavelka, Marcel
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:28Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:28Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36460
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se věnuji distribučním cestám, jak z hlediska teoretických poznatků, tak i jejich praktickému pojetí v analýze společnosti Tescoma s.r.o. Prodejní kanály spadají do oboru marketingu, který začal nabírat na důrazu a v součastné době tvoří jednu z páteřních částí úspěchu prodeje firmy. Nestačí už jen vyrábět kvalitní produkty a prodávat je za nízké ceny. Marketing stále více promlouvá do úspěchů prodeje a tím pádem do budoucnosti firmy. Distribuční cesty jsou jeho nepostradatelnou součástí.
dc.format 67 s., 14 s. příloh
dc.format.extent 3573694
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject distribuční cesta cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject typy distribuce cs
dc.subject formy distribuce cs
dc.subject distribuční systém cs
dc.subject distribution en
dc.subject type of distribution en
dc.subject function of distribution en
dc.subject Channels of distribution en
dc.subject marketing en
dc.title Analýza distribučních cest firmy Tescoma s.r.o.
dc.title.alternative Analys of distribution - Tescoma l.t.d
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with distributional ways from both point of view their theoretical knowledge and from point of view practical utilisation at Tescoma l.t.d. Channels of distribution fall into marketing branch, which increase their importance in these days. Business ways currently belong to success strategy of Tescoma l.t.d. Only the quality goods production is useless without success selling strategy and therefore marketing becomes more and more important of each firm. Distribution is necessary part of business strategy.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1767
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account