Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.
Author: Ševčíková, Ivana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se marketingového řízení a marketingového mixu. Ve druhé – praktické části jsou postupně analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu a na základě provedených analýz jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení v pivovaru Janáček, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36471
Date: 2005-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 1779


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account