Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašková, Jana
dc.contributor.author Hořínek, Lukáš
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:48:41Z
dc.date.available 2010-07-13T11:48:41Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/364
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu a zpracováním projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží se zaměřením na podniky. V praktické části je proveden marketingový průzkum trhu, jehož cílem je zjistit současný stav v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod, a také zájem zaměstnavatelů a ostatních skupin respondentů o poskytování a využití poukázek na zboží. V další části práce je vytvořena marketingová strategie pro potenciální zákaznické skupiny, která zahrnuje formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu. Na závěr je provedeno doporučení a možné řešení této problematiky, které by mělo napomoci při realizaci tohoto projektu. V příloze jsou uvedeny dva typy dotazníků, které jsem použil při průzkumu trhu a také propagační dopisy, které byly využity při nabídce tohoto produktu firmám a organizacím. cs
dc.format 78 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 363985 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject platební šeky a dárkové poukázky na zboží cs
dc.subject zaměstnanecké výhody cs
dc.subject marketing survey en
dc.subject payment cheques and gift vouchers en
dc.subject benefits for employees en
dc.title Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží cs
dc.title.alternative Marketing survey and elaboration the project of sale Bata payment cheques and gift vouchers for goods with the view on companies. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-16
dc.description.abstract-translated This bachelor work deal with the marketing survey and elaboration the project of Bata payment cheques and gift vouchers for goods with the view on companies. The theoretical part of this work deal with analysing benefits for employees in connection with their motivation. This part contains information about marketing research too. First I introduced the project of payment cheques and gift vouchers for goods in the practical part of this work. After that I found out the present situation in the field of providing benefits for employees as well as demand of employers and the other groups of respondents for providing and applying the vouchers (cheques) for goods based on the obtained information. Potential customers were divided into certain customer groups and the strategy was defined in order to address them. I am sure that the recommendations I have suggested will assist to realize this project. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2557
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hořínek_2006_bp.pdfBlocked 355.4Kb PDF View/Open
hořínek_2006_vp.pdf 363.5Kb PDF View/Open
hořínek_2006_op.pdf 373.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account