Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie

Show full item record

No preview available
Title: Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie
Author: Ondra, Tomáš
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Teoretická část práce se zabývá pojmy a procesy související s teorií strategického marketingu, strategickým řídícím procesem a strategickým marketingovým procesem včet-ně metod marketingové situační analýzy. Praktická část práce obsahuje analýzu konku-renčního prostředí firmy Arno na trhu s obuví a textilem v ČR včetně vývoje a změn, které nastaly po vstupu ČR do EU. Závěry analýzy jsou východiskem pro projekt, jehož cílem je stanovení konkurenční strategie firmy Arno. Obsahem projektu je realizace jednotlivých aktivit marketingového plánu na základě stanovené konkurenční strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36564
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 1879


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account