Analýza věrnostního programu - Baťa klub

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza věrnostního programu - Baťa klub

Show full item record

No preview available
Title: Analýza věrnostního programu - Baťa klub
Author: Němec, David
Advisor: Skalníková, Barbora
Abstract: Práce "Analýza věrnostního programu Baťa klub" zpracovává problematiku věrnostních programů, které jsou důležitým elementem komunikačního mixu. V teoretické části se au-tor snaží popsat věrnostní programy jako součást jedné složky komunikačního mixu - pod-pory prodeje. Dále jsou v této části vysvětleny základní pojmy této problematiky, poté jsou charakterizovány komunikační specifika věrnostních programů včetně jejich silných i slabých stránek. V praktické části je popsáno praktické využití věrnostního programu Baťa klub. Závěrem se autor snaží zamyslet nad dalším využití analyzovaných dat se zaměřením na databázový management věrnostních programů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3657
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
němec_2007_bp.pdfBlocked 1.490Mb PDF
němec_2007_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
němec_2007_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account