Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh
Author: Růžičková, Pavla
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu komunikační strategie vydavatele inzertních novin INFOSERVIS při jejich zavádění na nový trh – Slovensko. První část práce obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury, zabývající se marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část práce zahrnuje analýzu stávající marketingové komunikace vydavatele, analýzu nového trhu a konkurence a marketingový výzkum. Ze zjištěných poznatků je pak v závěru práce navržen projekt marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36578
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 1893


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account