Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Růžičková, Pavla
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:43Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:43Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36578
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu komunikační strategie vydavatele inzertních novin INFOSERVIS při jejich zavádění na nový trh – Slovensko. První část práce obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury, zabývající se marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část práce zahrnuje analýzu stávající marketingové komunikace vydavatele, analýzu nového trhu a konkurence a marketingový výzkum. Ze zjištěných poznatků je pak v závěru práce navržen projekt marketingové komunikace.
dc.format 86 s., 6 s. obr. příloh
dc.format.extent 6318422
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Inzerce cs
dc.subject noviny cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject projekt cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject advertising en
dc.subject newspaper en
dc.subject media en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject project en
dc.subject communicating strategy en
dc.subject research en
dc.title Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh
dc.title.alternative Marketing communication of the company INFOSERVIS CZ, a.s. with the emphasis on the introduction of advertising newspaper on the new market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focusing on a project creation of the newspaper publishers INFOSERVIS communication strategy in the course of implementation its services into Slovakia. The first part includes theoretical knowledge from the accessible literature involved in a marketing and marketing communication. The practical part of the thesis includes the analysis of the existing communication of the publisher, the analysis of the market and the competition and the market research. My work is concluded by the suggested project of marketing communication from the learned facts.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1893
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account