Analýza věrnostního programu - Baťa klub

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza věrnostního programu - Baťa klub

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza věrnostního programu - Baťa klub
Autor: Němec, David
Vedoucí: Skalníková, Barbora
Abstrakt: Práce "Analýza věrnostního programu Baťa klub" zpracovává problematiku věrnostních programů, které jsou důležitým elementem komunikačního mixu. V teoretické části se au-tor snaží popsat věrnostní programy jako součást jedné složky komunikačního mixu - pod-pory prodeje. Dále jsou v této části vysvětleny základní pojmy této problematiky, poté jsou charakterizovány komunikační specifika věrnostních programů včetně jejich silných i slabých stránek. V praktické části je popsáno praktické využití věrnostního programu Baťa klub. Závěrem se autor snaží zamyslet nad dalším využití analyzovaných dat se zaměřením na databázový management věrnostních programů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3657
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 4867


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
němec_2007_bp.pdfZablokované 1.490Mb PDF
němec_2007_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
němec_2007_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet