Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.
Author: Kropáčková, Miroslava
Advisor: Veselý, Aleš
Abstract: Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o. popisuje nový pohled na rozdělení významných zákazníků. Zabývá se otázkou, jaký potenciál daný zákazník v sobě skrývá a co všechno může ještě zákazník společnosti do budoucna přinést. Diplomová práce obsahuje tři důležité části, které představují rešerši literárních pramenů, analýzu stávající segmentace významných zákazníků a segmentace zákazníků konkurenčních mobilních operátorů a samotný projekt zvýšení efektivnosti řízení vztahů s klíčovými zákazníky. Projekt je zaměřen na zjištění potenciálu zákazníků, jejich novou segmentaci, strategii péče o zákazníky, rozhodovací proces v dané společnosti a v neposlední řadě na měření spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36603
Date: 2005-03-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 1921


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account