Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Veselý, Aleš
dc.contributor.author Kropáčková, Miroslava
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:46Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36603
dc.description.abstract Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o. popisuje nový pohled na rozdělení významných zákazníků. Zabývá se otázkou, jaký potenciál daný zákazník v sobě skrývá a co všechno může ještě zákazník společnosti do budoucna přinést. Diplomová práce obsahuje tři důležité části, které představují rešerši literárních pramenů, analýzu stávající segmentace významných zákazníků a segmentace zákazníků konkurenčních mobilních operátorů a samotný projekt zvýšení efektivnosti řízení vztahů s klíčovými zákazníky. Projekt je zaměřen na zjištění potenciálu zákazníků, jejich novou segmentaci, strategii péče o zákazníky, rozhodovací proces v dané společnosti a v neposlední řadě na měření spokojenosti zákazníků.
dc.format 88
dc.format.extent 916227
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject řízení vztahů se zákazníkem cs
dc.subject klíčový zákazník cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Eurotel cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject customer relationship management en
dc.subject key account customer en
dc.subject CRM en
dc.subject Eurotel en
dc.subject segmentation of customers en
dc.title Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.
dc.title.alternative Relationship management of key customers of company Eurotel Praha, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated Project relation management with key customers of company Eurotel Praha, spol. s r. o. describes new approach to the customer segmentation. The point of suggested segmentation is to find out what potential has certain customer and what level of business is possible to do in the future with him. Diploma project consist of three important parts. The first part focuses to the theoretical knowledge from the customer relationship management. Second part is analyzing today’s approach to the customer segmentation. The last part is the project which aim is to increase effectiveness of customer relation management. The project focuses to find out potential of customers, their new segmentation, strategy of customer service, decision process in particular company and of course to measurement of customer satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1921
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account