Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v cestovních kancelářích v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v cestovních kancelářích v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Donoval, Jan
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:47Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:47Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36609
dc.description.abstract Diplomová práce má za cíl optimalizovat procesy, které mají vliv na kvalitu poskytovaných služeb, v cestovních kancelářích v ČR. Efektivním nástrojem je systém řízení jakosti QMS, který lze zavést formou certifikace dle norem ISO řady 9000. Teoretická část práce je zaměřena na kvalitu služeb, management jakosti ve službách a činnost cestovních kanceláří. Praktická část je tvořena komplexní analýzou cestovních kanceláří dle požadavků modelu EFQM Excellence, analýzou faktorů ovlivňujících zákazníky při nákupu zájezdů u cestovních kanceláří, vyhodnocením zjištěných výsledků a návrhem opatření vedoucímu ke zvýšení kvality poskytovaných služeb a efektivnímu řízení CK.
dc.format 77 s., 12 s. příloh
dc.format.extent 978132
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Kvalita cs
dc.subject Služba cs
dc.subject Produkt cs
dc.subject Cestovní kancelář cs
dc.subject Systém řízení jakosti cs
dc.subject ISO cs
dc.subject TQM cs
dc.subject EFQM cs
dc.subject Certifikace cs
dc.subject Česká republika cs
dc.subject Quality en
dc.subject service en
dc.subject product en
dc.subject travel agency en
dc.subject Quality Management System en
dc.subject ISO en
dc.subject TQM en
dc.subject EFQM en
dc.subject certification en
dc.subject Czech Republic en
dc.title Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v cestovních kancelářích v ČR
dc.title.alternative Project to improve the quality of services provided by travel agencies in the czech republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kořániková, Iva
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated The purpose of the diploma work is to optimise the processes that influence quality of the services being provided in travel agencies within the Czech Republic. As an effective tool there may be used the Quality Management System that may be implemented using a certification according to standards ISO, series 9000. The theoretic part of the work is focused on quality of services, management of quality in services and activities of travel agencies. The practical part consists of a complex analysis of travel agencies according to requirements of the model EFQM Excellence, analysis of factors that influence customers when purchasing trips with travel agencies, evaluation of the found deficiencies and proposal of measures leading to improvement of quality of the services provided and effective management of travel agencies.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1929
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account