Problematika krize středního věku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Problematika krize středního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prášilová, Halka
dc.contributor.author Gratiasová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:30:30Z
dc.date.available 2016-11-20T23:30:30Z
dc.date.issued 2014-11-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36865
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku krize středních let. Teoretická část přibližuje krize v životě člověka, pojem osobnost, její vývoj a specifika střední dospělosti. Následně charakterizuje krizi středního věku, zabývá se možnostmi jejího řešení a podporou osobní pohody převážně na základě výzkumů pozitivní psychologie. Praktická část usiluje o zmapování prožívání člověka v souvislosti s přechodem z období střední dospělosti do období starší dospělosti kvantitativní výzkumnou metodou.
dc.format 129 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject krize cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject dospělost cs
dc.subject střední věk cs
dc.subject osobní pohoda cs
dc.subject crisis en
dc.subject personality en
dc.subject development en
dc.subject adulthood en
dc.subject middle age en
dc.subject well-being en
dc.title Problematika krize středního věku
dc.title.alternative The Issue of Midlife Crisis
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ocetková, Irena
dc.date.accepted 2016-01-25
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the issue of midlife crisis. The theoretical part covers crises in a person's life, the concept of personality, personality development and the characteristics of middle adulthood. The work then characterizes the midlife crisis and discusses possible ways of dealing with it and supporting a person's well-being, based primarily on the research of positive psychology. Using a quantitative research method, the practical part of the work attempts to map the way a person experiences the period of transition from middle adulthood to older adulthood.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 35175
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-11-27


Files in this item

Files Size Format View Description
gratiasová_2016_dp.pdf 2.250Mb PDF View/Open None
gratiasová_2016_op.doc 54.5Kb Unknown View/Open None
gratiasová_2016_vp.docx 19.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account