Vývoj profesní identity učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj profesní identity učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukášová, Hana
dc.contributor.author Hába, Dalibor
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36888
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá významem profesní identity učitele, vývojem profesní identity a souvislostmi mezi profesní identitou učitele a profesní sebereflexí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti profesní identity učitele a učitelské sebere-flexe. Praktická část práce obsahuje výsledky kvalitativního výzkumu profesní identity učitele a doporučení pro praxi středních škol.
dc.format 60 s. (90 857 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profesní identita učitele cs
dc.subject koncept narativní identity cs
dc.subject reflexe cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject professional teacher's identity en
dc.subject concept of narrative identity en
dc.subject reflection en
dc.subject self- reflection en
dc.title Vývoj profesní identity učitelů
dc.title.alternative The development of professional identity of teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the importance of the professional teacher's identity, the development of the professional identity and the links between the professional teacher's identity and the professional self-reflection. The basic terms from the area of the teacher's professional identity and the self- reflection are explained in the theoretical part. Practical part contains results of the the qualitative research of the the teacher's professional identity and recommendations for the practise of secondary schools.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41256
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject profese učitele cs
local.subject identita cs
local.subject teacher career en
local.subject identity en


Files in this item

Files Size Format View Description
hába_2016_dp.pdf 1.082Mb PDF View/Open None
hába_2016_op.docx 18.19Kb Unknown View/Open None
hába_2016_vp.docx 20.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account