Výběr experimentů pro výuku anorganické chemie na gymnáziu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výběr experimentů pro výuku anorganické chemie na gymnáziu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ondrášová, Monika
dc.contributor.author Vydrová, Magdalena
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:19Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:19Z
dc.date.issued 2015-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36917
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou výběru experimentů pro výuku anorganické chemie na gymnáziu. Vzhledem k tomu, že chemie nepatří u žáků k oblíbeným a vyhledá-vaným předmětům, je nutné její výuku ozvláštnit. Velkou roli pro zaujetí žáků může sehrát chemický experiment. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na zařazení chemie do oblasti přírodních věd, na práci v laboratoři a na didaktické pojetí chemických experimentů ve výuce. Praktická část se zabývá baterií chemických experimentů pro výuku anorganické chemie na gymnáziu. Byl sestaven postup vybraných experimentů a ověření vybraných experimentů v praxi. Následně bylo vypracováno doporučení pro zařazení do školního vzdělávacího programu pro vybrané gymnázium.
dc.format 53
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject chemický experiment cs
dc.subject chemická laboratoř cs
dc.subject bezpečnost práce cs
dc.subject výuka chemie cs
dc.subject chemistry en
dc.subject chemical experiment en
dc.subject chemical laboratory en
dc.subject work safety en
dc.subject teaching chemistry en
dc.title Výběr experimentů pro výuku anorganické chemie na gymnáziu
dc.title.alternative Selection of Experiments for Teaching Inorganic Chemistry at High School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2016-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor degree thesis deals with problems of a selection of the experiments in inor-ganic chemistry lessons at secondary school. Students aren´t usually interested in chemistry very much so it is necessary to make it more interesting. Chemical experiments can be useful to engage students by this subject. The thesis is divided into a theoretical and a prac-tical part. The theoretical part focuses on inclusing chemistry into the natural science, work in a labo-ratory and on a didactic concept of chemical experiments during lessons. The practical part deals with the sum of chemical experiments for teaching inorganic chemistry at secondary school. This thesis gives layout of chosen experiments and their practical verifying. Consequently the thesis gives advice how to implement the recommen-dations into the school educational programme for the chosen secondary school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41302
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-25
local.subject chemické pokusy cs
local.subject gymnázia cs
local.subject chemical experiments en
local.subject high schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
vydrová_2016_dp.pdf 2.328Mb PDF View/Open None
vydrová_2016_op.docx 18.03Kb Unknown View/Open None
vydrová_2016_vp.docx 16.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account