Portréty rodičů ve vyprávění dětí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Dudová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:20Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36926
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání rodiny ve své komplexnosti z různých hledisek a to z pohledu dětí předškolního věku (5 7) let. Celá práce má vědecko-empirický charakter. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. Jednotlivé kapitoly popisují teoretická vymezení týkající se osobnosti dítěte z hlediska vývoje, rodiny a jejích funkcí a základního dělení. V závěru teorie jsou vymezeny nejvýznamnější tradice a zvyklosti, stejně jako trávení volného času. Empirická část je vedena kvalitativním výzkumem ke zjištění toho, jak děti předškolního věku vnímají a popisují svou rodinu, rodiče a jednotlivé vztahové rodinné interakce. Dále se zabývá tím, jak děti popisují trávení volného času a které tradice jsou v rodinách dodržovány. |
|
dc.format |
s. 78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dětství
|
cs |
dc.subject |
rituál
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
Childhood
|
en |
dc.subject |
ritual
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.title |
Portréty rodičů ve vyprávění dětí |
|
dc.title.alternative |
Portraits of parents in the children´s narratives |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the perception of the family in its complexity from differ-ent points of view and from the perspective of preschool children ( 5-7 ) years. The whole work has a scientific-empirical character. The theoretical part is divided into three chapters. Individual chapters describe the theoret-ical definition regarding the child´s personality in terms of development, the family and its functions and basic division. At the conclusion of the theory are defined traditions and customs, as well as spending of leisure time. Empirical part is conducted qualitative research to determine how preschool children per-ceive and describe their family, parents and single relational family interaction. It also deals with how children describe leisure activities and traditions which are keep in families. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41315
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
rodiče a děti
|
cs |
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
děti
|
cs |
local.subject |
vývoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
parents and children
|
en |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
children
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account