Pracovní spokojenost středoškolských učitelů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Pracovní spokojenost středoškolských učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Dolanská, Aneta
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:23Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:23Z
dc.date.issued 2015-11-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36953
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zhodnotit, do jaké míry jsou středoškolští pedagogové ve Zlínském kraji spokojeni se svým zaměstnáním a také zjistit, zda jejich pracovní spokojenost souvisí s pohlavím, délkou praxe či druhem školy, na které vyučují. V teoretické části práce byly vymezeny pojmy týkající se především pracovní spokojenosti, ale také pracovní motivace či pracovních nároků souvisejících s učitelskou profesí. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum pracovní spokojenosti středoškolských pedagogů. Pro toto šetření byl zvolen standardizovaný dotazník Paula Spectora Job Satisfaction Survey.
dc.format 68 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject pracovní motivace cs
dc.subject učitelská profese cs
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject job satisfaction en
dc.subject job motivation en
dc.subject teaching profession en
dc.subject burnout effect en
dc.title Pracovní spokojenost středoškolských učitelů
dc.title.alternative Job satisfaction of teachers at secondary schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pacholík, Viktor
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to evaluate job satisfaction of secondary school teachers with their employment in Zlinsky kraj and find out if their satisfaction depends on sex, length of practise or type of school they are teaching at. The theoretical part of the thesis works with definition related especially to satisfaction but also motivation and claims at work as a secondary school teacher. The practical part is focused on quantitative research on job satisfaction of secondary school teachers. For this investigation was elected Paul Spector´s standardized questionnaire Job Satisfaction Survey.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41354
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
dolanská_2016_dp.pdf 3.346Mb PDF View/Open None
dolanská_2016_op.docx 19.45Kb Unknown View/Open None
dolanská_2016_vp.docx 20.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account