Třídní učitel, sociálně-pedagogické aspekty jeho práce a spolupráce se školním metodikem prevence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Třídní učitel, sociálně-pedagogické aspekty jeho práce a spolupráce se školním metodikem prevence

Show simple item record

dc.contributor.advisor Neslušanová, Silvia
dc.contributor.author Mňačková, Veronika
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:31Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:31Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37034
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na vztah školního metodika prevence a třídního učitele a na popis sociálně pedagogických aspektů této spolupráce. Teoretická část popisuje kompetence třídního učitele a školního metodika prevence a jejich vzájemnou spolupráci. V praktické části na základě provedeného kvalitativního výzkumu se snažím získat odpověď na výzkumnou otázku a ta je: "Co ve své práci postrádají třídní učitel a školní metodik prevence a co by rádi změnili."
dc.format 64 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní metodik prevence cs
dc.subject třídní učitel cs
dc.subject okresní metodik prevence cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject prevence cs
dc.subject school prevention en
dc.subject teacher en
dc.subject district methodist of prevention en
dc.subject high school en
dc.subject skills en
dc.subject education en
dc.subject cooperation en
dc.subject prevention en
dc.title Třídní učitel, sociálně-pedagogické aspekty jeho práce a spolupráce se školním metodikem prevence
dc.title.alternative Class teacher, social-pedagogical aspects of his work and cooperation with school methodologist of prevention
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2016-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is aimed at the relationship of school methodist of prevention and class teacher and the description of socially educational side of this cooperation. Theoretical part describes the competence of class teacher and school methodist of prevention and their cooperation. Practical part is based on quality survey. I try to find an answer to the research question: "What do class teachers and school methodists of prevention lack in their jobs and what would they like to change?"
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41454
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-25
local.subject třídní učitelé cs
local.subject školní metodici prevence cs
local.subject classroom teachers en
local.subject methodologists of school prevention en


Files in this item

Files Size Format View Description
mňačková_2016_dp.pdf 2.093Mb PDF View/Open None
mňačková_2016_op.doc 57.5Kb Unknown View/Open None
mňačková_2016_vp.docx 17.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account