Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Okřina, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:32Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:32Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37041
dc.description.abstract Způsob, jakým každodenně zasahují internetové sociální sítě do naších životů, se jejich vývojem za několik posledních let výrazně změnil. Se stoupající dostupností internetu a klesající tržní cenou komunikačních prostředků, došlo k rapidnímu nárůstu počtu uživatelů těchto sítí. Společně s vytvářením virtuálního světa uvnitř nekonečného kyberprostoru se začaly vyvíjet novodobé patologie související s tímto prostředím. Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, do jaké míry zasahují tyto patologie do vyvíjejících se osobností žáků a jak jsou žáci na vypořádání se s těmito patologiemi připraveni. Součástí předkládané bakalářské práce je kvantitativní výzkum zjišťující tyto fakta.
dc.format 59 s. (68 667 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální síť cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject šikana cs
dc.subject disinhibiční efekt cs
dc.subject internet cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject žák cs
dc.subject dítě cs
dc.subject útočník cs
dc.subject oběť cs
dc.subject Social network en
dc.subject cyberbullying en
dc.subject bullying en
dc.subject disinhibition effect en
dc.subject Internet en
dc.subject Facebook en
dc.subject pupil en
dc.subject child en
dc.subject aggressor en
dc.subject victim en
dc.title Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti
dc.title.alternative Social networking as a social-pedagogical phenomenon of postmodern society
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2016-06-13
dc.description.abstract-translated The way Internet-based social networks daily influence our lives has changed significantly over the past few years, particularly due the these networks' evolution. The Internet has become more available and the market price of communication means has dropped. That led to a rapid increase in the number of social network users. Together with the creation of a virtual world within the infinite cyber space new-era pathologies emerged. The objective of this thesis is to determine to what extent these new-era pathologies influence the development of pupils' personalities, and if and what way are pupils ready to deal with these pathologies. Tailored quantitative research forms a part of this thesis. This research provided the data used to support the thesis conclusions.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41461
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
okřina_2016_dp.pdf 2.453Mb PDF View/Open None
okřina_2016_op.doc 53.5Kb Unknown View/Open None
okřina_2016_vp.docx 18.27Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account