Aplikace střídavé výchovy u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace střídavé výchovy u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Beránek, Libor
dc.contributor.author Rothová, Martina
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:32Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:32Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37050
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku střídavé výchovy. Cílem práce je zjistit, zda je tato forma výchovy po rozchodu rodičů vhodná pro děti předškolního věku. Teoretická část pojednává o rodině, rozvodu a institutu střídavé výchovy. Věnuji se tomu, jaká je role orgánu sociálně-právní ochrany dětí v rozvodovém řízení, pozitivům a negativům střídavé výchovy, osobnosti dítěte v předškolním věku a v neposlední řadě také předpokladům, které by v rodině měly být splněny, aby střídavá výchova měla šanci na úspěch. V praktické části na základě provedeného kvalitativního výzkumu získávám odpověď na výzkumnou otázku: "Je institut střídavé výchovy u dětí předškolního věku vhodnou alternativou rodinného uspořádání?"
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject střídavá výchova cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject rodina cs
dc.subject rozvod cs
dc.subject orgán sociálně-právní ochrany dětí cs
dc.subject shared custody en
dc.subject preschool age en
dc.subject family en
dc.subject divorce en
dc.subject department of social and legal protection of children en
dc.title Aplikace střídavé výchovy u dětí předškolního věku
dc.title.alternative The application of a shared custody on the preschool aged children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaňková, Zdeňka
dc.date.accepted 2016-06-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on problems of shared custody. The aim is to determine whether this form of childcare after parents´ divorce is suitable for preschool children. The theoretical part deals with a family, divorce and institute of shared custody. I describe the role of the department of social and legal protection of children in divorce proceedings, positives and negatives of shared custody, the preschool child's personality and finally the assumptions that should be met in family in order to succeed in shared custody. In the practical part, based on qualitative research I get the answer to the question: "Is the Institute of shared custody appropriate alternative of family arrangement for children of preschool age?"
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41471
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-15
local.subject střídavá péče cs
local.subject předškoláci cs
local.subject děti rozvedených rodičů cs
local.subject joint custody en
local.subject preschool children en
local.subject children of divorced parents en


Files in this item

Files Size Format View Description
rothová_2016_dp.pdf 2.240Mb PDF View/Open None
rothová_2016_op.docx 17.37Kb Unknown View/Open None
rothová_2016_vp.pdf 760.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account