Týrané dítě - závažný problém společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Týrané dítě - závažný problém společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Severová, Jitka
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:33Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:33Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37053
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte, známého pod zkratkou CAN. Cílem práce je zjistit, zda se zdravotníci v rámci své profese setkávají s týranými dětmi. Jednotlivé kapitoly v teoretické části vymezují základní pojmy spojené s problematikou syndromu CAN, zabývají se formami, projevy a diagnostikou týraných dětí. Dále je pozornost zaměřena na řešení syndromu CAN, včetně možnosti spolupráce se sociálním pedagogem. Praktická část se formou kvantitativního výzkumu věnuje zjišťování znalostí zdravotnických pracovníků o syndromu CAN.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Děti cs
dc.subject rodina cs
dc.subject syndrom týraného cs
dc.subject zneužívaného a zanedbávaného dítěte cs
dc.subject CAN cs
dc.subject vývoj dítěte cs
dc.subject práva dítěte cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject dětská sestra cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject Children en
dc.subject family en
dc.subject child abuse and neglect syndrome en
dc.subject CAN en
dc.subject children development en
dc.subject children rights en
dc.subject health care en
dc.subject pediatric nurse en
dc.subject social pedagogue en
dc.title Týrané dítě - závažný problém společnosti
dc.title.alternative Abused child - a serious problem company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ocetková, Irena
dc.date.accepted 2016-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with child abuse and neglect syndrome (CAN). The goal of this thesis is to determine whether medical staff members encounter cases of neglected children in their work. Theoretical part consists of four chapters defining the basic concepts related to CAN syndrome and pursuing forms, manifestations and diagnostics of abused children. Therapy of CAN, including the possibility of cooperation with social pedagogue, is also addressed. Experimental part uses quantitative investigation to determine awareness of CAN syndrome among medical staff members.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41475
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
severová_2016_dp.pdf 2.898Mb PDF View/Open None
severová_2016_op.doc 53Kb Unknown View/Open None
severová_2016_vp.doc 60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account