Sociální klima a kultura základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální klima a kultura základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Neslušanová, Silvia
dc.contributor.author Špaček, Luděk
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:33Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:33Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37061
dc.description.abstract Téma bakalářské práce podrobně popisuje sociální klima a kulturu na základní škole. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje pojem sociální klima a kulturu na základní škole, popisuje vznik klima školy a klima třídy, determinanty a tvůrce klimatu. Popisuje také vztahy pedagogů a žáků školy, různých faktorů a zdrojů klima ve škole. Praktická část analyzuje kvalitativní strategii pomocí metody Workshopu a techniky mapování mysle, vztah žáků a učitelů k sociálnímu klimatu a kultury vybrané školy a následně zjištění možností zlepšování klima a kultury této vybrané základní školy
dc.format 48
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální klima cs
dc.subject kultura školy cs
dc.subject workshop cs
dc.subject mapování mysli cs
dc.subject social climate en
dc.subject school culture en
dc.subject workshop en
dc.subject mind mapping en
dc.title Sociální klima a kultura základní školy
dc.title.alternative Social Climate and Culture Elementary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Němcová, Zuzana
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The topic of the thesis closely deseribes the social climate and culture in elementary school. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the concept of social climate and culture in elementary school, describes the formation of school climate and class climate , determinants and creators of climate. Deseribes also relations between teachers and pupils, the different factors and sources of school climate. The practical part analyzes the qualitative strategy using Workshop methods and mind mapping techniques, the relationships between students and teachers to the social climate and culture in our schools and then finding opportunities to improve the climate and culture of that chosen elementary school.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41490
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-19
local.subject klima školy cs
local.subject základní školy cs
local.subject school environment en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
špaček_2016_dp.pdf 2.346Mb PDF View/Open None
špaček_2016_op.docx 19.43Kb Unknown View/Open None
špaček_2016_vp.docx 17.40Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account