1. Teoretická část: Vliv product placementu v prostředí Youtube 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Vliv product placementu v prostředí Youtube 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Vliv product placementu v prostředí Youtube 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Autor: Môťovská, Mária
Vedoucí: Buzková, Kateřina
Abstrakt: Táto práca sa zaoberá product placementom v oblasti Youtube na území Českej a Slovenskej republiky. Najskôr je definovaná a priblížená samotná doména Youtube, bližšie popísaná história a to ako samotný Youtube funguje. Následne sú definované základné termíny ako youtuber, product placement, sponzor, audiovizuálny štýl Youtube a ich pôsobenie medzi sebou. Práca je predovšetkým zameraná na súčasnú situáciu Youtube, na jeho divákov a na to ako sa dá prakticky využiť pri marketingových stratégiach.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37090
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Produkce
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 41536


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
môťovská_2016_dp.pdf 2.426Mb PDF Zobrazit/otevřít None
môťovská_2016_op.doc 143Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
môťovská_2016_vp.doc 113.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet