Vnímání kázeňských prostředků a jejich využití ve výchově dětí staršího školního věku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vnímání kázeňských prostředků a jejich využití ve výchově dětí staršího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Brandejsová, Eva
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:36Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:36Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37110
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na využívání kázeňských prostředků, konkrétně odměn a trestů, jejich využití ve výchově dětí staršího školního věku. Cílem práce je zjistit nejčastěji užívané odměna a tresty, jejich četnost využití a jak tyto kázeňské prostředky vnímají samotní žáci. Dále se budeme snažit, zda tyto prostředky přispívají k motivaci žáků a jak jsou vnímáni pedagogové, kteří tyto výchovné prostředky využívají ve výchově žáků.
dc.format 79 s. (105 529 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject odměny cs
dc.subject tresty cs
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject kázeň cs
dc.subject rewards en
dc.subject punishments en
dc.subject student en
dc.subject teacher en
dc.subject school environment en
dc.subject discipline en
dc.title Vnímání kázeňských prostředků a jejich využití ve výchově dětí staršího školního věku
dc.title.alternative Perceptions of Disciplinary Measures and their Usage in the Education of Upper-Primary School Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2016-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the use of disciplinary resources, rewards and punishments, in particular their use in educating children, older school age. The aim of this work is to de-termine the most frequently used reward and punishment, their frequency of use and how these disciplinary means they perceive the pupils themselves. In addition, we will try to, whether these resources contribute to the motivation of pupils and how they are perceived by educators who use these educational resources in educating pupils.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41561
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-13


Files in this item

Files Size Format View Description
brandejsová_2016_dp.pdf 2.126Mb PDF View/Open None
brandejsová_2016_op.doc 52Kb Unknown View/Open None
brandejsová_2016_vp.doc 50.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account