Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Fraňková, Ivana
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:37Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:37Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37124
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá rozvojem emoční inteligence pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích. Přibližuje psychologický konstrukt emoční inteligence a představuje modely současných autorů. Na základě moderních poznatků z oboru afektivní neurologie seznamuje s vývojem emocionality a zamýšlí se nad přínosem emoční inteligence dospělého jedince pro rozvoj dítěte do 7 let. Z aktuální nabídky kurzů, zabývajících se rozvojem emoční inteligence v pomáhajících profesích, zaměřuje svoji pozornost na program Jdeme společně a zvažuje jeho využitelnost v sociální pedagogice. Praktická část přináší konkrétní návody z programu pro rozvoj emočních dovedností. Prostřednictvím rozhovorů s účastníky programu je podle Zakotvené teorie zodpovězena výzkumná otázka týkající se vlivu programu na rozvoj emoční inteligence pomáhajících pracovníků a promítnutí emočních dovedností do jejich profese.
dc.format 75 s. (120 740 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Emoční inteligence cs
dc.subject modely emoční inteligence cs
dc.subject afektivní neurověda cs
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject program Jdeme společně cs
dc.subject Zakotvená teorie cs
dc.subject Emotional intelligence en
dc.subject models of emotional intelligence en
dc.subject affective neurology en
dc.subject helping professions en
dc.subject the program Let's go together en
dc.subject Anchored theory en
dc.title Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích
dc.title.alternative The "We go together" Programme as a way to Develop Emotional Intelligence in Helping Profession Workers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petr Šafránková, Anna
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with development of emotional intelligence in people of helping professions working with children up to 7 years of age. It clarifies a psychological structure of emotional intelligence and introduces models of contemporary authors. It explains the development of emotionality on the basis of modern findings in affective neurology and it examines positive effects of emotional intelligence in an adult on the development of children up to 7 years of age. Out of the contemporary range of courses dealing with emotional intelligence development, the thesis focuses on the program Let's go together and considers its possible use in social pedagogy. The practical part introduces specific instructions from the program for emotional skills development. By means of interviews with the course participants and following the Anchored theory, the thesis attempts to answer the research question concerning the influence of the program on emotional intelligence development in workers of helping professions and reflection of emotional skills in their profession.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41585
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-13
local.subject vychovatelé cs
local.subject vychovatelky cs
local.subject emoční inteligence cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject educators en
local.subject women educators en
local.subject emotional intelligence en
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en


Files in this item

Files Size Format View Description
fraňková_2016_dp.pdf 2.035Mb PDF View/Open None
fraňková_2016_op.docx 21.08Kb Unknown View/Open None
fraňková_2016_vp.doc 48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account