Míra regulace ve výchově a vzdělávání žáků základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Míra regulace ve výchově a vzdělávání žáků základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Hirčová, Silvie
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:37Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:37Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37127
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá mírou regulace ve výchově a vzdělávání žáků základní školy. Teoretická část obsahuje autodeterminační teorii, motivaci žáka a jeho potřeby, vztah učitele a žáka a kázeňské problémy. Zaměřuje se na přístup učitele k žákovi. V praktické části je cílem zjistit míru regulace při řešení problémových situací žáků ve výchově a vzdělávání.
dc.format 83 s. (109 869 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kázeň cs
dc.subject vztah cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject motivace cs
dc.subject postoj cs
dc.subject discipline en
dc.subject relationship en
dc.subject communication en
dc.subject teacher en
dc.subject pupil en
dc.subject motivation en
dc.subject attitude en
dc.title Míra regulace ve výchově a vzdělávání žáků základní školy
dc.title.alternative The Degree of Regulation in Education of Elementary School Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaculíková, Jitka
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the level of regulation in the education of primary school pupils. The theoretical part contains self-determination theory, the pupil's motivation and needs, the relationship between the teacher and the pupil and disciplinary problems. It focuses on the approach of the teacher to the pupil. The goal of the practical part is to determine the degree of regulation in addressing problem situations of pupils in education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41592
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-15
local.subject učitel a žák cs
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject teacher and learner en
local.subject communication in learning and scholarship en


Files in this item

Files Size Format View Description
hirčová_2016_dp.pdf 5.615Mb PDF View/Open None
hirčová_2016_op.pdf 235.7Kb PDF View/Open None
hirčová_2016_vp.docx 23.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account