Vliv projektu "Škola pro všechny" na postoje žáků středních škol

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv projektu "Škola pro všechny" na postoje žáků středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Krystýn, Miroslav
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:41Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:41Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37154
dc.description.abstract Cílem této práce je posouzení vlivu projektu "Škola pro všechny" aplikovaného na VPŠ a SPŠ MV v Holešově na studenty středních škol. Pro řešení problému byl využit kvantitativní výzkum realizovaný formou dvoufaktorového sémantického diferenciálu. Výzkumem byly posuzovány postoje studentů k předem vybraným pojmům. Vyhodnocením výzkumu bylo potvrzeno, že multikulturní projekt "Škola pro všechny" má vliv na studenty středních škol.
dc.format 68 s. (80184 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Multikultura cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject multikulturní projekty cs
dc.subject předsudky cs
dc.subject stereotypy cs
dc.subject postoje cs
dc.subject studenti středních škol cs
dc.subject Multiculture en
dc.subject multicultural education en
dc.subject multicultural projects en
dc.subject prejudices en
dc.subject stereotypes en
dc.subject attitudes en
dc.subject secondary school students en
dc.title Vliv projektu "Škola pro všechny" na postoje žáků středních škol
dc.title.alternative The Influence of the Project "School for Everyone" on Secondary School Students' Attitudes
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to assess an impact of the project "School for All" applied in the Police College and Secondary Police School of the Ministry of the Interior in Holesov on secondary police school students. The quantitative research was conducted in the form of two-factor semantic differential to solve the problem. The research evaluated the stu-dents' attitudes towards pre-selected terms. The results of the research confirmed that the multicultural project "School for All" has an impact on secondary police school students.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41631
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
krystýn_2016_dp.pdf 2.457Mb PDF View/Open None
krystýn_2016_op.docx 14.54Kb Unknown View/Open None
krystýn_2016_vp.doc 53.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account