Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Pacvoňová, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-15T04:09:57Z
dc.date.available 2010-07-15T04:09:57Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3721
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007. Tento výzkum zjišťoval očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. Součástí práce jsou doporučení na zlepšení služeb nabízených zákazníkům. cs
dc.format 58 s., 12 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 620795 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject CRM systém cs
dc.subject marketing research en
dc.subject customers en
dc.subject communication en
dc.subject customer relationship management en
dc.title Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of customers' expectations during the emption of worn-out cars for company Auto color Design, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2007-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with issue of customers' expectations that becomes an important factor of company success. In the theoretical part of this work there is a summary of literary sources, which are intent on the principle and detection of customers' expectations. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made from 10th March to 11th April 2007. The research was aimed to find out the customers' expectations connected with purchase of worn-out cars and was created for the company Auto color Design Ltd. As part of this work there are mentioned some recommendations that could help to improve services which are offered to customers en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4123
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
pacvoňová_2007_bp.pdfBlocked 606.2Kb PDF View/Open
pacvoňová_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
pacvoňová_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account