Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.
Author: Pacvoňová, Jitka
Advisor: Matošková, Jana
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007. Tento výzkum zjišťoval očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. Součástí práce jsou doporučení na zlepšení služeb nabízených zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3721
Date: 2007-05-18
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 4123


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pacvoňová_2007_bp.pdfBlocked 606.2Kb PDF
pacvoňová_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
pacvoňová_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account