Analýza vlivu značky na kupní chování

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vlivu značky na kupní chování

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vlivu značky na kupní chování
Author: Kratochvílová, Edita
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat, jaký vliv má na nákupní rozhodování spotřebitele značka. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým výkladem týkajícím se marketingu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a značkové politiky. Tyto podklady jsou následně použity jako východisko pro praktickou část. V praktické části je formou dotazníkového šetření analyzováno chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Jako produkt byl zvolen chytrý telefon iPhone společnosti Apple Inc. Závěrem práce je na základě výsledků průzkumu uvedeno doporučení pro tuto společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37244
Date: 2016-06-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 44758


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvílová_2016_dp.pdf 1.547Mb PDF View/Open None
kratochvílová_2016_op.docx 23.11Kb Unknown View/Open None
kratochvílová_2016_vp.docx 22.31Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account