Analýza vlivu značky na kupní chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vlivu značky na kupní chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kratochvílová, Edita
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:36:22Z
dc.date.available 2016-11-20T23:36:22Z
dc.date.issued 2016-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37244
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat, jaký vliv má na nákupní rozhodování spotřebitele značka. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým výkladem týkajícím se marketingu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a značkové politiky. Tyto podklady jsou následně použity jako východisko pro praktickou část. V praktické části je formou dotazníkového šetření analyzováno chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Jako produkt byl zvolen chytrý telefon iPhone společnosti Apple Inc. Závěrem práce je na základě výsledků průzkumu uvedeno doporučení pro tuto společnost.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject značková politika cs
dc.subject iPhone cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Consumer Behaviour en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Brand en
dc.subject Brand Policy en
dc.subject iPhone en
dc.title Analýza vlivu značky na kupní chování
dc.title.alternative Analysis of brand impact on purchase behaviour
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2016-09-12
dc.description.abstract-translated The main aim of the thesis is to analyse how reflected influence of brand in the purchasing decisions of consumers. The thesis is divided into two parts. The first part deals with theo-retical interpretation relating to the marketing, consumer behaviour, marketing communications and brand policy. This information has been used as the basis for practical part. The practical part aim is through a questionnaire survey to analyse consumer behaviour when buying a particular product. As a particular product was chosen smart phone iPhone from Apple Inc. company. Finally based on survey results were mentioned recommendations for this company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44758
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-08-22


Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvílová_2016_dp.pdf 1.547Mb PDF View/Open None
kratochvílová_2016_op.docx 23.11Kb Unknown View/Open None
kratochvílová_2016_vp.docx 22.31Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account