Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.
Author: Šimíčková, Lucie
Advisor: Zmeškal, Radek
Abstract: Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na analýzu marketingové strategie společnosti Ohřev vody, s.r.o. Cílem této práce bude analýza strategie společnosti. Důraz bude kladen převážně na zjištění povědomí o značce a produktu ve městě Zlín a jeho okolí a následné návrhy způsobu propagace a zvolení vhodných komunikačních prostředků. Práce bude obsahovat dvě části. Teoretická část bude vycházet z odborné literatury, která bude popisovat jednotlivé části marketingové strategie, dále mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýzu a také marketingový mix. Praktická část bude zaměřená na charakteristiku a představení společnosti, aplikované analýzy a doporučené návrhy. Cílem bude analýza, dotazníkové šetření a následné zvolení optimálních komunikačních prostředků pro potenciální jednotlivé cílové skupiny zákazníků, aby napomohly ke zvýšení viditelnosti produktu i společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37256
Date: 2016-06-15
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 44696


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šimíčková_2016_dp.pdf 1.947Mb PDF View/Open None
šimíčková_2016_op.pdf 79.81Kb PDF View/Open None
šimíčková_2016_vp.pdf 82.12Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account