Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zmeškal, Radek
dc.contributor.author Šimíčková, Lucie
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:36:24Z
dc.date.available 2016-11-20T23:36:24Z
dc.date.issued 2016-06-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37256
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na analýzu marketingové strategie společnosti Ohřev vody, s.r.o. Cílem této práce bude analýza strategie společnosti. Důraz bude kladen převážně na zjištění povědomí o značce a produktu ve městě Zlín a jeho okolí a následné návrhy způsobu propagace a zvolení vhodných komunikačních prostředků. Práce bude obsahovat dvě části. Teoretická část bude vycházet z odborné literatury, která bude popisovat jednotlivé části marketingové strategie, dále mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýzu a také marketingový mix. Praktická část bude zaměřená na charakteristiku a představení společnosti, aplikované analýzy a doporučené návrhy. Cílem bude analýza, dotazníkové šetření a následné zvolení optimálních komunikačních prostředků pro potenciální jednotlivé cílové skupiny zákazníků, aby napomohly ke zvýšení viditelnosti produktu i společnosti.
dc.format 69 s. (13 249 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject propagace cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject analysis en
dc.subject propagation en
dc.subject customer en
dc.title Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Strategy of Company Ohřev Vody s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2016-09-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis will be focused on the analysis of the marketing strategy of company Ohřev vody, s.r.o. The aim of this thesis wiil be the analysis of company´s strategy. Emphasis will be placed mainly on fading brand awareness and product in Zlin and its surroundings and the subsequent proposals of promotion and selection of appropriate communication channels. Thesis will be formed by two parts. The teoretici part will come out from technical literature, which will describe appropriate parts of marketing strategy, focoused on the micro environment and macro envinroment, SWOT analysis and marketing mix. Practical part will be focused on characteristic of company and its introduction, applied analysis and recommended proposals. Analysis, questionnaire survey and successive choice of optimal communicative instruments for appropriate potential groups of customers in order to help to increase visibility of product and company will be the main aim.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44696
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
šimíčková_2016_dp.pdf 1.947Mb PDF View/Open None
šimíčková_2016_op.pdf 79.81Kb PDF View/Open None
šimíčková_2016_vp.pdf 82.12Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account