Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Zmeškal, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Šimíčková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:36:24Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:36:24Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37256
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na analýzu marketingové strategie společnosti Ohřev vody, s.r.o. Cílem této práce bude analýza strategie společnosti. Důraz bude kladen převážně na zjištění povědomí o značce a produktu ve městě Zlín a jeho okolí a následné návrhy způsobu propagace a zvolení vhodných komunikačních prostředků. Práce bude obsahovat dvě části. Teoretická část bude vycházet z odborné literatury, která bude popisovat jednotlivé části marketingové strategie, dále mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýzu a také marketingový mix. Praktická část bude zaměřená na charakteristiku a představení společnosti, aplikované analýzy a doporučené návrhy. Cílem bude analýza, dotazníkové šetření a následné zvolení optimálních komunikačních prostředků pro potenciální jednotlivé cílové skupiny zákazníků, aby napomohly ke zvýšení viditelnosti produktu i společnosti. |
|
dc.format |
69 s. (13 249 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Strategy of Company Ohřev Vody s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis will be focused on the analysis of the marketing strategy of company Ohřev vody, s.r.o. The aim of this thesis wiil be the analysis of company´s strategy. Emphasis will be placed mainly on fading brand awareness and product in Zlin and its surroundings and the subsequent proposals of promotion and selection of appropriate communication channels. Thesis will be formed by two parts. The teoretici part will come out from technical literature, which will describe appropriate parts of marketing strategy, focoused on the micro environment and macro envinroment, SWOT analysis and marketing mix. Practical part will be focused on characteristic of company and its introduction, applied analysis and recommended proposals. Analysis, questionnaire survey and successive choice of optimal communicative instruments for appropriate potential groups of customers in order to help to increase visibility of product and company will be the main aim. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44696
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-08-19 |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam