Motivace dospělých k formálnímu vzdělávání na vysoké škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace dospělých k formálnímu vzdělávání na vysoké škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Lišková, Veronika
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:45Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:45Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37312
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce objasňuje základní pojmy z oblasti vzdělávání dospělých, zdůrazňuje jeho význam a zasazuje jej do kontextu celoživotního učení. Zabývá se formálním vzděláváním obecně i formálním vzděláváním na vysoké škole. Popisuje specifika a zvláštnosti učení se dospělých, pozornost věnuje také teorii motivace a motivaci k učení. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum, jehož hlavním cílem je zjistit, co motivuje dospělé k formálnímu vzdělávání na vysoké škole.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject formální vzdělávání cs
dc.subject motivace cs
dc.subject motivace k učení cs
dc.subject vysoké školy cs
dc.subject adult education en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject formal education en
dc.subject motivation en
dc.subject motivation for learning en
dc.subject universities en
dc.title Motivace dospělých k formálnímu vzdělávání na vysoké škole
dc.title.alternative Motivation of Adults for Participation in the Formal University Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2016-06-14
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this bachelor thesis explains the basic concepts of adult education, lays stress on its importance and puts it into the context of lifelong learning. It deals with formal education in general as well as formal education at the university. It describes the specifics and peculiarities of adult learning, attention also focuses on theories of motivation and motivation for learning. The practical part includes quantitative research, whose main aim is to find out what motivates adults to formal education at the university.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41806
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject studijní motivace cs
local.subject kombinované studium cs
local.subject motivation to study en
local.subject part-time studium en


Files in this item

Files Size Format View Description
lišková_2016_dp.pdf 1.847Mb PDF View/Open None
lišková_2016_op.docx 47.70Kb Unknown View/Open None
lišková_2016_vp.doc 54.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account