Motivace ke vzdělávání ve vyšším věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace ke vzdělávání ve vyšším věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Valchářová, Eva
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:47Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:47Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37331
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá motivací lidí zejména ve vyšším věku ke vzdělávání. V teoretické části, skládající se ze tří kapitol, se věnujeme vzdělávání lidí nad 50 let až do vysokého stáří, jejich motivaci a potřebám spojeným s celoživotním vzděláváním, které mohou využít jak ve své profesi, tak v osobním životě. Přinášíme pohled na tuto cílovou skupinu, na její schopnosti jak fyzické, ale také psychické, které velkou měrou ovlivňují možnosti a potřebu se neustále vzdělávat. Cílem empirické části je zjistit aspekty související s motivací ke vzdělávání lidí nad 50 let. Realizací kvantitativního výzkumu spolu s využitím dotazníkového šetření byla získaná data, která jsme zpracovali a provedli analýzu výsledků.
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject andragogika cs
dc.subject motivace cs
dc.subject dospělost a stáří cs
dc.subject další vzdělávání cs
dc.subject age management cs
dc.subject andragogy en
dc.subject motivation en
dc.subject adulthood and old age en
dc.subject further education en
dc.subject age management en
dc.title Motivace ke vzdělávání ve vyšším věku
dc.title.alternative Motivation to Education in Later Life
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the motivation to education of people in older age. Theoretical part consists of three chapters which are devoted to education of people over 50 years old until old age, their motivation and needs related to lifelong learning. This can be used in their profession od personal life. We bring a view of this group, on its ability in physical and psychological way. These abilities largely affect their possibilities and needs to educate. The aim of the empirical part is to find aspects related to motivation to educate people over 50 years old. By the realization of quantitative research, along with the use of the questionnaire was the data that has been processed and analyzed the results.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41834
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-21
local.subject osoby 50+ cs
local.subject studijní motivace cs
local.subject persons 50+ en
local.subject motivation to study en


Files in this item

Files Size Format View Description
valchářová_2016_dp.pdf 2.342Mb PDF View/Open None
valchářová_2016_op.docx 18.67Kb Unknown View/Open None
valchářová_2016_vp.docx 17.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account