An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Author: Žatková, Marie
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Marketingová komunikace je součástí každé firmy. Je v zájmu každé firmy, jaké nástroje marketingové komunikace se rozhodne využívat. Pomocí marketingové komunikace získává firma nové spotřebitele a reprezentuje se na trhu. Bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje stručný popis marketingu, funkce marketingu v malých a středních firmám, rozdělení marketingové komunikace, marketingová komunikace vhodná pro regionální trh a nové trendy marketingové komunikace. Praktická část se zabývá možnostmi umístění reklamy pro vybranou firmu ve Zlíně. Je zde zmíněno pět návrhů, kde vybraná firma může svou reklamu umístit (seznam návrhů je založen na konzultaci s vybranou firmou). Výsledkem praktické části je doporučení pro vybranou firmu. Doporučení je založené na tom, aby vybraný typ umístění reklamy byl co nejefektivnější a cenově přístupný.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37489
Date: 2015-11-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 42052


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
žatková_2016_dp.pdf 1.199Mb PDF View/Open None
žatková_2016_op.doc 48Kb Unknown View/Open None
žatková_2016_vp.doc 48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account