Inkluzivní vzdělávání Romů a cizinců v současné škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluzivní vzdělávání Romů a cizinců v současné škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Brázdová, Daniela
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:12Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:12Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37541
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá inkluzí cizinců a Romů na českých školách. Cílem této práce je v teoretické části představit a přiblížit všechny důležité aspekty a oblasti inkluzivního vzdělávání u kulturně, etnicky či jazykově odlišných žáků a nastínit používané strategie, statistiky a legislativu inkluze v českém školství. Podstatou bakalářské práce je potom dále pomocí dotazníkového šetření získat informace, zda jsou na vybraných školách aplikované metody inkluzivního vzdělávání, zda jsou školy tomuto typu výuky nakloněné a jaké jsou názory a přístupy tázaných pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání.
dc.format 68 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject speciální pedagogika cs
dc.subject cizinci cs
dc.subject Romové cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject inclusion en
dc.subject inklusive education en
dc.subject multicultural education en
dc.subject special pedagogy en
dc.subject foreigners en
dc.subject Gypsies en
dc.subject school environment en
dc.title Inkluzivní vzdělávání Romů a cizinců v současné škole
dc.title.alternative Inclusive Education of Romany People and Foreigners in the Current Education System
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2016-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the inclusion of foreigners and Gypsies in Czech schools. The aim of the theoretical part is to present and bring all the important aspects and areas of the inclusive education culturally, ethnically and linguistically diverse students and also outline used strategies, statistics and legislation in Czech education system. The essence of the bachelor thesis is obtain information on whether the schools applied methods of inclusive education and whether are they inclined to this type of education. Through a questionnaire survey it points out the views and attitudes of questioned teachers for inclusive education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42139
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-04-25
local.subject vzdělávání cizinců cs
local.subject vzdělávání Romů cs
local.subject aliens learning en
local.subject Romanies education en
local.subject Gipsy education en


Files in this item

Files Size Format View Description
brázdová_2016_dp.pdf 1.378Mb PDF View/Open None
brázdová_2016_op.docx 20.42Kb Unknown View/Open None
brázdová_2016_vp.docx 19.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account