Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Svoboda, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-15T04:24:58Z
dc.date.available 2010-07-15T04:24:58Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3755
dc.description.abstract Teoretická část mé bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. Obě kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které nejprve popisuji postavení fotbalu na poli sportovního marketingu a následně analyzuji marketingové komunikace fotbalových klubů hrajících 1. Gambrinus ligu. V závěru práce navrhuji vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových komunikací fotbalového klubu FK Marila Příbram. cs
dc.format 56 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1092155 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject sport cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject fotbalové kluby cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject sport en
dc.subject sport marketing en
dc.subject football en
dc.subject football clubs en
dc.subject marketing communication en
dc.title Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy cs
dc.title.alternative Analyse marketing communication of football clubs of 1. Gambrinus league en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated The theoretical part of my work will make it clear for the reader what marketing communication is and introduce him the situation in the branch of sports marketing. Both chapters form the theoretical ground for the practical part of my work. In this part I first of all decribe the position of football on the filed of sports marketing and then I analyse marketing communication of football clubs playing 1. Gambrinus league. At the end of my work I make my own proposal of the increase the effectiveness of marketing communication of the football club FK Marila Příbram. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4830
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
svoboda_2007_bp.pdfBlocked 1.041Mb PDF View/Open
svoboda_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
svoboda_2007_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account