A Business Plan for a Dance Studio

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Business Plan for a Dance Studio

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Štefková, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:16Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:16Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37577
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se dělí na dvě části a to teoretickou a praktickou. Obě části pojednávají o vytvoření podnikatelského plánu. Už z názvu obou částí můžeme předpokládat, že část teoretická popisuje terminologii spojenou s tématem, které se se nazývá Podnikatelský plán pro taneční studio. Na druhou stranu, část praktická již předkládá reálný návrh plánu. Jednou z důležitých kapitol této práce je marketingový výzkum, který je cenným zdrojem pro sestavení plánu jako takového a pomáhá odhadnout jeho proveditelnost.
dc.format 59 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject podnikatel cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject proveditelnost cs
dc.subject marketingový výzkumu cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject business plan en
dc.subject entrepreneur en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject feasibility en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title A Business Plan for a Dance Studio
dc.title.alternative A Business Plan for a Dance Studio
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is divided into two parts and those are theoretical and practical. Both parts are dealing with the creation of the business plan. Even from the name of those parts one can assume that the theoretical part describes the terminology connected with the topic which is called a Business Plan for a Dance Studio and on the other hand the practical one shows the real proposal of the plan. One of the important chapter of the thesis is a marketing research which is a valuable source used to form the business plan itself and to estimate its feasibility.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 42186
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-05-04
local.subject podnikatelské plány cs
local.subject marketingový výzkum cs
local.subject taneční školy cs
local.subject business planning en
local.subject marketing research en
local.subject dance schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
štefková_2016_dp.pdf 1.651Mb PDF View/Open None
štefková_2016_op.doc 46.5Kb Unknown View/Open None
štefková_2016_vp.doc 47.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account