Kyberšikana z pohledu žáků druhého stupně základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kyberšikana z pohledu žáků druhého stupně základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Václavíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:23Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:23Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37643
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá kyberšikanou z pohledu žáků druhého stupně základní školy. Teoretická část pojednává o samotném pojmu tradiční (školní) šikana. Dále je popsán pojem kyberšikana, jak se projevuje, jaké jsou její druhy a prostředky. V rámci teoretické části se pozornost zaměřuje na samotné aktéry kyberšikany, právní důsledky kyberšikany, a také prevenci, jak se účelně bránit. V této části práce je uvedeno několik institucí, zabývajících se touto problematikou. Empirická část je věnována zjištění, jaké zkušenosti mají žáci druhého stupně základních škol s kyberšikanou. Dále je v této části popsán metodologický výzkum, výzkumný problém, výzkumné cíle a závěrečné výstupy. Výzkum byl prováděn anonymně dotazníkovým šetřením na vybraných školách zlínského kraje u žáků 6. 9. tříd.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tradiční cs
dc.subject školní cs
dc.subject šikana cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject aktéři kyberšikany cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject prevence cs
dc.subject Traditional en
dc.subject school en
dc.subject bullying en
dc.subject cyberbullying en
dc.subject actor of cyberbullying en
dc.subject aggressor en
dc.subject victim en
dc.subject pre-vention en
dc.title Kyberšikana z pohledu žáků druhého stupně základní školy
dc.title.alternative Cyberbullying in the Opinions of Children at Upper Elementary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Karger, Tomáš
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with cyberbullying from the perspective of pupils of secondary school. The theoretical part treats the very notion of traditional (school) bullying followed by the explanation of the cyberbullying. How it manifests itself, what are its sorts and re-sources. The theoretical part is devoted to the actors of the cyberbullying themselves, legal consequences of cyberbullying, and the prevention, how to effectively defend. In this part is stated several institutions dealing with this issue. The empirical part is devoted to determine what experience pupils of primary schools have with cyberbullying. Furthermore, this section describes the methodological research, research problem, research objectives and final outcomes. The research was conducted anonymously questionnaire at selected schools of the Zlín Region for pupils 6 to 9 classes.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42276
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-25
local.subject agresoři šikany cs
local.subject oběti šikany cs
local.subject aggressors in bullying en
local.subject victims of bullying en


Files in this item

Files Size Format View Description
václavíková_2016_dp.zip 14.47Mb Unknown View/Open None
václavíková_2016_op.pdf 211.8Kb PDF View/Open None
václavíková_2016_vp.docx 17.95Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account